Nu börjar vi bli klara!

Nu är vi nästan klara inför bebisens ankomst. Finns lite smått kvar o fixa.
Måste packa väskan som ska med till BB, alla kläder är redan tvättade :) Köpte nya sängkläder som den ska få o det borde komma i veckan, så blir o tvätta det o fixa en skruv till spjälsängen så är den klar. En filt/snuttefilt o en nalle är det som saknas.
 
Igår var jag på IKEA med en kompis o inhandlade det sista. Sen vart det en sväng på Biltema o där hittade jag en matta som man pusslar ihop med massa siffror till pojkarnas rum, ska köpa en bilmatta dit in med o en hylla med backar som dom kan ha sina leksaker i sen.
 
Köpte fyra nya bodysar på rean på Cubus till pojkarna för knappt 120 kr :) Bäst o passa på när det finns i storlekar som dom kommer ha när som helst. Ladda på i klädskåpet åt dom!
 
Har själv fyndat på rean. Lite linnen o byxor.
Men vill inte köpa för mycket då jag inte vet hur mycket vatten jag har i kroppen osv, så jag ska shoppa lite nya kläder 2 månader efter förlossningen tänkte, tog det jag behövde nu bara. Underkläder behövs också men det får med bli lite senare. Tråkigt bara att det är nu man ska passa på egentligen.. :(
 
Storhandlade också medans jag hade hjälp o få hem maten.
Väl hemma efter att ha packat upp allt o satt mig ner för att vila så får jag massa sammandragningar.. När ska jag lära mig att lyssna på kroppen o ta det lugnt när det blir för jobbigt?? Blir så trött på mig själv!!
 
Idag har jag i alla fall vilat mesta delen av dagen, duktigt va :) Hjärtat har sprungit fram o tillbaka från tvättstugan sen kl 15, han är nere o hämtar upp allt nu ♥
Skulle ju inte vara fel med en egen tvättmaskin o egen diskmaskin..
 
Vet inte vad vi ska hitta på o äta längre då jag får mindre o mindre aptit på att äta nån mat.. Det är jätte jobbigt!! Har halsbränna så det sjunger om det o mår riktigt illa emellanåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback