Nästan allt klart

Igår så var vi i stan o skulle handla o göra i ordning med olika papper. Men självklart så glömsk som jag är nu för tiden så glömde jag det pappret som skulle till försäkringskassan för föräldrapenning hemma!! Åhh ganska irriterande, men får åka in med det på fredag istället.
 
Idag så har jag försökt att plocka o städa lite, men har inte gått så bra då bebisen bråkar väldigt mycket just nu.. Mysigt är det, men inte när det börjar göra ont.
 
Jag fick för mig att göra kladdkaka för jag har varit sugen på det i flera dagar. Den blev totalt misslyckad, torr är ordet, mer som en kaka!! Så jag slängde mig på o göra en ny o den blev i alla fall bra :)
 
Så har jag sällt mig o diskat 3 gånger med, gu vad kul!! Skulle vara skönt om man hade haft en diskmaskin när vi snart kommer vara 5st i familjen.
 
Har skrivit ner vad vi ska inhandla på IKEA, blir inte så farligt dyrt som jag först trodde, men man brukar ju alltid hitta lite mer än vad man först tänkt när man går omkring där, hehe
 
Storhandlings listan för mat denna månad ska påbörjas med.
Mitt Hjärta har hjälpt mig med tvätten idag då jag har svårt för att gå i trappor på pga foglossningen..
 
I morgon ska det dammsugas o mer än så tänker jag inte göra för min kropp säger ifrån nu o jag vill inte att det ska bli värre!
Det blir att vila o vara med barnen o Hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback