Mycket har hänt sen sist!

Ja som sagt så har mycket hänt sen sist jag skrev!
 
Jag träffade en kille som det blev mer o mer allvar med efter ett tag. Vi hade det jättebra o mysigt tillsammans o sen en dag så gjorde vi ett gravtest som visade ett starkt+ Mycket känslor kom fram i mig för jag har trott i flera år att jag inte har kunnat bli gravid. Så det blev väldigt laddat.
Sen vart det dags för första ultraljudet som visade att jag var i V.8 o att vi då väntade tvillingar. Det kom som en chok o tog ett tag för oss att smälta.
Sen var det dags att skriva en lista över allt man var tvungen att inhandla till dom små o det vart en del.
Jag gick tyvärr inte hela tiden ut av graviditeten, den bestämde sig för att starta i V.31+0 (Mer kommer i förlossningsberättelsen)
 
Jag o min sambo förlovade oss på Nyårsafton 1 minut innan midnatt!
 
En månad efter det så tjatade min kille om att jag skulle göra ett nytt gravtest för han hade tjatat i flera dagar om att jag var gravid, men NEJ sa jag bestämt att det var jag inte alls. Så för att få tyst på honom så gjorde jag ett test som självklart visar sig vara ett starkt+ Så nu väntar jag mitt 3e barn som är beräknat att komma den 30e Augusti. Våra tvillingar kommer vara 11 månader ca en vecka efter att bebisen är beräknad att komma.
 
Vi letar efter något större att flytta till, vi skulle vilja få tag i en 4a att flytta till men utbudet är tyvärr inte jättebra. Antingen för hög hyra eller så ligger det i områden vi inte vill bo i. Då ingen av oss har körkort så försöker vi leta inom stan (Vi bor utanför nu)
Men vi fortsätter leta, någon gång måste det ju vända så vi hittar något.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback