Helgen som gått

Har försökt tagit det lite lugn i helgen men det är inte direkt det lättaste med 2 småbarn :)
 
I fredags så var på 1 års kalas hemma hos Hjärtats storasyster, hennes son blev 1 då.
Efter det vart det att åka in till stan o handla lite mat. Gick runt i lite andra affärer med, hittade mjukisbyxor jag velat ha o nu fanns dom på rean för 75kr styck så jag köpte mig 2 st. Behöver lite fler tröjor med eller ja mest linnen men det får jag ta lite senare. Skaffar bara det jag behöver mest akut just nu så allt ska bli klart för att packas ner i väskan som ska stå redo snart.
 
Lördag - Hjärtat skulle till stan o köpa tobak så då följde resten också med, var så fint väder o ville varken sitta hemma eller inne hela dagen. Gick runt lite o hittade lite saker som jag vill köpa till bebisen men vill kolla lite extra o se så man inte missar nåt som kan vara bättre :) Köpte ingenting!! Behöver inte så mycket nytt den första tiden då jag har dubbelt av allt efter tvillingarna, men någonting nytt ska den självklart få :)
Jag hitta armband på Glitter för 10 kr styck o jag köpte 4st.
 
Söndag - Hjärtat har varit duktig o tvättat, jag har diskat o bäddat rent i våran säng. Sen gjorde vi Tacos till mat idag o bjöd hit barnens farmor efter att hon slutat jobbet, spelade lite kort o hade det lika trevligt som vanligt :)
 
Tog ett tag att få Casper o sova ikväll, Cevin somnade nästan direkt efter vällingen.
Jag har svårt o sova tack vare sura uppstötningar o halsbränna, USCH!! Känns som bebisen spelar fotboll i magen också.. Men ska ta mig in till sängen o försöka sova i några timmar i alla fall innan barnen vaknar för dagen. Fast nu är det mitt fina Hjärta som brukar ta morgnarna så jag ska få vila/sova lite längre om natten varit för jobbig. Älskar honom väldigt mycket o uppskattar att han gör väldigt mycket just nu som jag inte kan göra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback