Söndag

I helgen har vi tvättat, städat o donat.
 
I fredags var vi o handlade lite, jag hade köpt det som behövdes till maten igår. Var så sugen på kyckling, ris, wook grönsaker o tzatziki. Men min kropp svek mig o jag var helt förstörd under kvällen. Så mitt Hjärta stekte kyckling tärningar, gjorde ris o beasås o skar upp tomat o gurka. Så ska ta o göra det jag tänkte i veckan istället.
Men lite chokladbollar blev bakade i alla fall, med lite hjälp, men knappt så jag orkade det..
 
Tvättade en massa igår med, så alla nya kläder är tvättade nu :) Passade på att byta o bädda rent när det ändå fanns ledig tid i andra tvättstugan efter att våran gått ut.
 
Sen ringde Hjärtat sin mamma o bjöd på fika men hon jobbade så hon kunde inte svara. Han hade ringt några gånger så hon trodde att det var dags att föda, hehe. Sa det till honom men han trodde inte på mig! Så nästa gång han ringer flera gånger ska han skicka ett sms o säga vad det är, om förlossingen har börjat.
 
Ska laga lite matlådor o fixa till åt barnen i veckan så man slipper köpa massa mat på burk, blir så jäkla dyrt!! Bättre o göra egen mat o sen att man har någon burk hemma om man ska iväg så man bara kan plocka med sig.
 
Har drömt så konstiga o sjuka drömmar den senaste veckan så har inte kunnat sova så bra o så känns det som man springer på toa stup i kvarten..
Känner att magen sjunker mer o mer nu o för varje dag som går blir jag bara mer o mer rädd för förlossningen :(
 
Nej blir o vila lite nu o försöka få pojkarna i sina sängar o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback