Irriterande människa!

I förrgår så registrerade jag mig på matvaran.se för att kunna handla mat på internet o få den körd hem till dörren, kostar 129kr utöver det du själv handlar för.
Känns som att det skulle vara en smidig grej att prova på efter förlossningen o slippa dra ut hela familjen o att undvika större folksamlingar med den nya bebisen. Som vi fick som ett tips när vi åkte hem med tvillingarna från Neonatalen. Inte så smart det första man gör så att den blir sjuk.
 
Är lite irriterad över en person som träffar mig knappt 1 gång om året o som tror att den vet allt om mig o om mitt liv o dömer mig utefter massa olika saker.. Det är jävligt irriterande o sårande om inte annat!
 
Barnen har inte velat vila middag på 2 dagar nu. Vet inte varför, dom verkar inte komma till ro riktigt. Så nu somnar dom när dom somnar så får vi bära in dom i sina sängar..
Men på kvällen när dom ska sova för natten är det inga problem för dom att somna när dom har fått sin välling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback