Fixa o dona

Håller på o städar o plockar undan lite så det blir lite fint igen. Inte haft någon ork till nåt på sistonde.. Men på lördag så kommer det ner släkt till mig o hälsar på över dagen o ska fira mig då jag fyller i morgon!
Inte träffat dom sen början på Juni när min syster tog studenten, så ska bli kul att se dom igen :)
 
Skulle tvättat kl 11 idag men då skulle dom byta torktumlare där så det gick inte att tvätta. Ska se om det fortfarande är ledigt nu så man får undan lite tvätt.
 
Barnen är kinkiga idag så får se hur mycket man hinner med här hemma, annars får man fortsätta när dom sover en stund..
Ska ta upp dom ur sängen då dom nyss har fått lite välling så dom får röra lite på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback