Börjar närma sig nu

I lördags så kom mormor, morfar, moster o morbror ner hit o hälsade på o firade mig då jag fyllde i fredags.
Fick presenkort på klädaffärer så nu kan jag shoppa kläder efter förlossningen :) Har endast köpt 1 par byxor o 3 linnen på ena affären. Resten ska jag spara :)
 
Igår var vi på en kontroll hos Barnmorskan o hon sa att det ser bra ut o att bebisen får komma nu om den vill. Beräknad förlossning är den 30e Augusti men den får gärna komma tidigare än det. Känner av förvärkar o sammandragningar som börjar göra ont emellanåt.. Trycket neråt där huvudet ligger är inte speciellt skönt just nu.. Smärtan av foglossningen blir bara värre.. Känner att jag gnäller mycket just nu!! Men det är verkligen jobbigt o graviditeten har varit besvärlig mer eller mindre sen det blev ett plus på graviditets testet..
 
Sängen till nya bebisen står redo o är bäddad o vagnen har jag fixat i ordning, väskan till BB är mer eller mindre färdig packad, koka lite nappar o flaska så är allt klart :)
 
Barnens tänder har börjat synas så det är därför dom varit så kinkiga o det verkar inte bli bättre, måste vara jobbigt att ha ont i munnen hela tiden o kliar o allt, nej usch mina stackars små pojkar!
Casper kryper nu o sitter helt själv. Cevin sitter helt själv men kryper inte, han ålar :) hehe men inte långt kvar tills han kryper :)
 
Idag har vi tvättat, har inte hunnit allt, har 5 maskiner kvar. Men så är det när man skaffar nya kläder till sig själv o barnen o lakan o sånt..
Ska se om det finns nån tid i morgon eller på lördag.
 
I morgon så ska pojkarna på vägning o mätning hos BVC, ska bli kul o se vad som hänt sen sist vi var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback