Seeeeg

Idag har jag varit seg o slö i hela kroppen. Skulle tvätta kl 12 men orkade inte o tänkte skita i det men bestämde mig för o köra 3 maskiner i alla fall..
På fredag har jag satt upp för o tvätta det jag inte orkade o inte hann med idag.

Har börjat läsa en bok jag inte läst förut, det är en fortsättning från 3:e boken som heter hemligheten som Maria Eriksson har skrivit.
I följd är det Gömda - Asyl - Hemligheten sen kommer den jag läser o den heter EMMA Mias dotter.

Igår morse blev jag klippt o fick håret färgat, det var välbehövligt. Nöjd blev jag också : )
Sen har jag ätit Jordgubbar som J kom hem med o som jag har längtat o varit sugen på det!! hehe

I morgon om jag kan ska jag följa med till Cloetta med H o en vän till honom. Jag har aldrig varit där så kan ju bli lite kul, hehe

Nu ska jag sätta mig o se på Criminal Minds tills det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback