Hörnskåp

Idag har ett hörnskåp flyttat in i hallen här hemma. Tyvärr så är detta hyreshus byggt snett eller nåt för det skiljer alltid en mass mellanrum om man ska sätta upp nåt eller ställa mot en vägg.
Men just där skåpet ska bo i hallen så sitter det ett kontakt uttag på väggen o petar ut.
Det retar mig för skåpet måste glipa en halv centimeter på en sidan.. Sen ska det sys ett skynke i vit färg till halva skåpet så det livar upp det litet då kommer jag nog bli nöjd.

Annars har dagen bestått av att städa hela lägenheten eller ja.. Jag har dammat, dammsugit, torkat rent borden o bäddat rent i sängen m.m. Idag har jag varit flitig, hehe
När jag har sovit så väntar det lite disk i köket på mig, inte lika mycket som det brukar bli. Alltid nåt : )

Nu blir det något avsnitt av Criminal Minds sen kommer nog John Blund o hälsar på.

Snart är det dags för mig o fylla år igen. Jag har inte en aning om vad jag ska bjuda på.
Vill ha något smidigt o som går relativt fort att göra. Är det någon som har nåt tips så dela gärna med dig : )

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback