Helg

Igår så vart det uppgång rätt tidigt, skulle iväg o lämna massa papper. Sen handlade jag mat o så till helgen. Var så trött när jag kom hem att jag olyckligtvis somnade 3 timmar.. Jag håller ju på o försöker vända tillbaka dygnet men det går inte så bra just nu.

Jag hade massa o tvätta igår så var bara o fixa det. Skönt när man är klar med allt så man slipper o se det men man ska ju göra det också, hehe
Resten av kvällen läste jag en massa i boken jag håller på med o så vart det några avsnitt av Criminal Minds.

Idag är det regn o mörkt ute, jag hoppas att det ska bli svalare inne nu när fönstren är öppna för fullt. Det har varit 27 grader inne om inte mer ibland i 2 veckor.. phu!

Jag har tänkt att försöka läsa klart boken i helgen med. Igår köpte jag jordgubbar som jag ska äta lite senare orkade inga igår.

Den här helgen är J ledig från sin praktik men inte nästa helg.. Tänkte försöka få ner min syster hit o få lite hjälp med o baka o fixa någon mat nästa helg när jag tänkt fira mig.
Helgen efter ska Js moster firas..

Idag är kissen en riktig liten kelgris, kommer o buffar på en ♥

Till mat idag blir det fläskfile, pommes, sås o sallad, mums : )

Kommentarer
Postat av: Felizia Höök

fin blogg =)

2010-08-10 @ 18:04:09
URL: http://feliziahooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback