Fint igen

Nu är det fint hemma igen!
Varför? För jag har diskat, plockat undan, vikt tvätt o torkat rent.
Så nu kommer J bli glad när han kommer! 
Idag har jag varit en duktig flicka : ) hehe

Ska ställa upp fönstrena på max på stoppet som finns, det är precis så min lilla kisse inte får ut huvudet.
Hon älskar o sitta i fönstren o titta på allt som finns där utanför. Men hon gillar inte o vara ute på balkongen.. Konstigt!

I veckan så fick jag ett nytt tangentbord också, man kan välja 3 olika färger den ska lysa upp tangenterna med, jag använder lila det är em av mina favorit färger : )

Ikväll ska jag göra soffan sällskap med fläkten o se på Criminal Minds den serien är bra.
Men först ska det lagas mat, det kommer bli lövbiff med pommes/strips, vitlökssmör o bearnaisås med grönsaker till.

I morgon ska J ha praktik igen så får se vad jag hittar på då..



Kommentarer
Postat av: ^^

Vem e "J"?Inte illa menat!<3

2011-02-22 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback