BLÄÄ!

Idag vaknade jag av att pappa ringde, klockan var ganska mycket då.. Ska försöka ta mig upp tidigare nu, men det är ju så svårt o sova i denna galna värme!!
Önskar åska o en dag med regn så det blir en redig urladdning!

Skulle iväg o kolla på en lägenhet idag som jag trodde skulle bli bra, men det är för nära vägen mitt i stan. Kommer höra trafiken 24/7 inte riktigt min grej.. OM det hade varit en gata bakåt längre bort hade hörts mycket mindre men, men.. Bara o leta vidare men det finns knappt nåt. Kollat runt i mer än 1½ år nu. Det suger!

Sen vart det till o åka hem igen o ta sig nåt att äta o duscha..
Har sett på lite Wallander filmer ikväll, tycker dom är bra : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback